ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΣΤΙΑΙΑΣ-ΑΙΔΗΨΟΥ

O Δήμος Ιστιαίας –Αιδηψού μετά τις πρόσφατες πλημμύρες που εκδηλώθηκαν το Σάββατο 29-09-2018 και Κυριακή 30-09-2018 στα γεωγραφικά όρια του Δήμου και έχοντας την αρμοδιότητα υλοποίησης του προγράμματος Κοινωνικής Προστασίας που προβλέπεται από Ν.Δ. 57/73 και την Αριθ. Π2α/οικ,2673/29-8-2001 ΚΥΑ(ΦΕΚ 1185/Β’’/11-09-2001), για την αντιμετωπίσει των εκτάκτων αναγκών, που προκύπτουν από φυσικές καταστροφές (χορήγηση εφάπαξ οικονομικής ενίσχυσης για την επισκευή κύριας κατοικίας και την αντικατάσταση οικοσκευής), η οποία μεταβιβάστηκε με το Ν. 3852/2010(ΦΕΚ 87Α/7-6-2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης –πρόγραμμα Καλλικράτης»

  Με βάση την παραπάνω νομοθεσία για την αντιμετώπιση απλών επισκευαστικών εργασιών των πληγέντων κατοικιών τους και την αντικατάσταση της οικοσκευής τους οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με την κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου (Εργατικές Κατοικίες Ιστιαίας –τηλ. 2226053012 -56077 –Πληροφορίες Στεργίου Βασιλική).

  Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει  μέσα σε δύο (2) μήνες από την ημερομηνία του συμβάντος να προσκομίσουν στο πρωτόκολλο του Δήμου ή στα κατά τόπους ΚΕΠ τα εξής δικαιολογητικά:

  1. Αίτηση του δικαιούχου ή εξουσιοδοτημένου προσώπου καθώς και οποιοδήποτε στοιχείο κριθεί απαραίτητο από την Υπηρεσία, με το οποίο θα αποδεικνύεται ότι η πληγείσα κατοικία ήταν η κύρια κατοικία των δικαιούχων (ιδιόκτητη ή ενοικιαζόμενη) όπως π.χ. μισθωτήριο συμβόλαιο, ένορκη βεβαίωση, αντίγραφα λογαριασμών ΔΕΚΟ κ.α.
  2.  Αντίγραφο φορολογικής δήλωσης (Ε1 και εκκαθαριστικό) ή Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 θεωρημένη από την οικεία Εφορία, όπου θα δηλώνει ότι δεν υπόκεινται σε υποχρέωση φορολογικής δήλωσης
  3.    Αντίγραφο Έντυπου Ε9
  4. Σε περίπτωση που οι δικαιούχοι της οικονομικής ενίσχυσης είναι περισσότεροι του ενός, λόγω συγκατοίκησης κ.λ.π. η οικονομική ενίσχυση χορηγείται σε έναν εξ’ αυτών μετά από εξουσιοδότηση που θα του παρέχουν οι υπόλοιποι.

 Το ύψος της οικονομικής ενίσχυσης για κάθε οικογένεια θα καθορίζεται από την αρμόδια επιτροπή που έχει συσταθεί με απόφαση της Δημάρχου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*
*